Tillägnat dig som inte vet nåt om bananer

Jag fick en kommentar på min blogg om varför jag ens äter bananer för det är typ det VÄRSTA man kan äta. För det första är det här tydligen en person som inte känner mig som tror att det går att lämna en dum kommentar till mig utan några som helst belägg och att den dessutom ska passera obemärkt. Not a chance att det skulle hända!

Här kommer lite fakta om bananer:
http://www.doctorsnatural.se/TEMANUMMER/2009-06-03-bananer-nyttiga.htm

Att ens vara så ignorant att kommentera att jag jojobantar utan att veta vad jag äter, hur jag ser ut, hur jag tränar, det säger mer om dig än om mig. Du vet inte ens vilket mitt mål och syfte är med min träning och vad jag väljer att äta. Varför är du dessutom så feg att du väljer att inte uppge ditt namn? Om du har en åsikt ska du kunna argumentera för den. Att "banan innehåller socker" är knappast ett bra argument. Det är ett argument MOT, jag kan hitta säkert 20 anledningar FÖR i länken ovanför.

Tro mig att om jag hade behövt råd från amatörer så hade jag bett om det. Att äta en allsidig och nyttig kost handlar knappast om att utesluta NÅGRA livsmedel helt och hållet.

Så därför kan jag säga; om du vill lära dig något om allsidig kost och variation och att äta nyttigt är du välkommen att fråga MIG.




Kommentarer
Postat av: Anonym

En banan innehåller 95kalorier.. Att den sen innehåller vitaminer är en annan sak! Blanda inte ihop det..

Svar: För att hålla sig till saken har du kommenterat att bananer är typ det VÄRSTA man kan äta för det är socker. Som du ser har jag en halv banan i skivor på bilden. Det är ca 50 kcal. Knappt 50 kcal är då enligt din mening det VÄRSTA man "typ" kan äta för att det innehåller bland annat socker.....Och då är det jag som blandar ihop det.?? You lost me somewhere on the way....Precis som jag skriver så utesluter jag INTE kolhydrater, jag rekommenderar ATT kolhydrater äts, helst oprocessade och naturliga. Vilket bananer är. PUNKT. Om du inte vill äta bananer så är det din förlust
AFRODITI

2013-02-12 @ 11:39:11
Postat av: Anonym

Ändå äter du proteinpannkakor och lchf bröd?

2013-02-12 @ 17:50:37
Postat av: Anonym

Och vill du gå ner dina 3kg du tjatar bör du faktiskt tänka på kalori intaget

Svar: Näheeee är det sant...det menar du inte?? Du verkar kunna så mycket! * asgarv* pleaaaazzeee step up va? Allt du säger kunde jag när du hade blöja på dig
AFRODITI

2013-02-12 @ 17:56:52
Postat av: Anonym

Sluta ät som en gris då

Svar: Hahahaaaaaaaaahaaaaaaaa
AFRODITI

2013-02-12 @ 19:05:55

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0