Att inte springa...

Ja..allt mitt bloggande sker i tunnelbanan. Finns ju inte så mycket att annat att göra liksom.

Innan jag gick på rulltrappan såg jag att det stod 1 min innan nästa tunnelbana. Min första tanke är: spring!

Sen tänker jag till och då springer jag inte. Jag tog ett aktivt beslut för flera år sen att inte springa till tunnelbanan. För det första finns det ingenstans man har så bråttom till att man inte kan ta nästa som går om 5 min sen ser det ju så jäkla löjligt ut med vuxna människor som med panikartade ansiktsuttryck springer för fulla muggar. Please. There will come another one.

Ibland bryter jag det här löftet men det är mest för att jag då följer mitt första infall att springa.

Det är aldrig värt att springa i klackskor


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0