Ett steg fram 2 steg tillbaka??!!!

Japp så kan det vara! Gick väldigt fort att äta nyttigt & gå åt rätt håll! Sanningen är att så fort går det inte! Ibland går man bakåt, känns som ett glas vin & en pastarätt förstörde hela min diet & kastade tillbaks vikt på mig. Not possible. Så snabbt ger jag inte upp! Bara att kämpa på!

I helgen blev jag överraskad med hemliga planer av killen! Visste att vi skulle göra nåt men inte vad! Såna överraskningar är lite roliga förutom en gång när jag trodde vi skulle på fest & bara fördrinka hemmq hos nån. Jag satt i mini-shorts & tunna strumpbyxor på en fin restaurang. Jag led lite smått. Hahaaa!

I helgen hamnade vi på oljebaren i Fridhemsplan. Jättegott käk o vi provsmakade olja & åt bröd. Finns det något godare!!??? Drack dessutom typ världens godaste vin där! Shit vad gott! Bifogar bild nedan så att jag aldrig glömmer bort vinet!

Efter det gick vi vidare, visste inte vart. Vi hamnade till sist på söder på standup. Yaaaay! Älskar standup! Det var roligt att göra nåt annat än bara vara hemma i vinterkylan:)

Tack älskling! <3 för att du planerade för att göra mig glad:)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0