Outsmarted!

När vi kom hem från Budapest upptäckte vi att katterna använt vår säng - som sin säng. De får inte vara där. De får inte vara i sovrummet överhuvudtaget. Jag trodde att det räckte med att vi kom hem & påminde dem om vilka regler som gäller. Detta göra bäst med en vattenflaska. För de har det blivit som Pavlovs hundar- man behöver bara skaka flaskan så vet de vad det innebär.

I flera dar i rad har jag nu störts av ludd/damm i ögonen när jag sover. Igår när jag kom hem från jobbet förstod jag anledningen till det - katten Hector kom ut från sovrummet när jag kom hem.

Bara vetskapen av att de har lurat oss & sover i sängen så fort vi inte är hemma fick mig att se & känna allt katthår när jag skulle sova. Det fick bli ett akutbyte av lakanen för mitt psyke skulle nog brutit ber mig annars.

Nu blir det till att ha stängda dörrar!

Troll!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0