Sömn?!

Jag har börjat använda sleepcycle igen. Det är en app som man har vid sängkanten när man sover och som känner av ens rörelser. När man är i djupsömn är musklerna förlamade & man ligger helt still....inatt fick jag inte mycket djupsömn kan jag säga...vilket man också kan se på bilden

Jag älskar att somna men att sova brukar inte vara nån favorit. Kan inte sova ut, vaknar lätt, sover inte länge...men att somna är världens skönaste känsla....

Det var det igår oxå...tills jag vaknade innan jag hann komma till djupsömnen. Vet fortfarande inte varför jag vaknade...men jag tränade relativt sent och sen har jag bara ångest för allt är så trist & inget blir som jag vill.

Förutom att det är vinter, snö och januari känns det som att allt jag gör är går till gymet på den där jävla crosstrainern och att titta på TV. Inte kul. Just nu HATAR jag att kolla på film. Ska inte se en enda filmjäkel på hela veckan. Jag tänker hitta på annat eller sova.

En annan icke upplyftande nyhet är att pulsklockan som jag använde första gången igår visade att jag bränt 250 kcal och crosstrainern visade 350. Jag vet nog mycket väl att pulsklockan är korrekt. Det betyder att mina träningspass måste bli längre helt enkelt...


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0