Halsont & träning

Det är ju såklart inte att rekommendera men eftersom jag får ont i halsen hela tiden & får en nässpray utskriven så tränar jag ändå. Kan inte låta det här kontrollera mitt liv! Tränar ändå inte kondition & idag känner jag mig ändå lite bättre.

En annan sak jag kommit fram till är att precis som vi vet kan man ju inte få människor att göra som vi vill. Då säger vi ifrån & klagar. Det hjälper ju sådär. Jag ska från & med nu anstränga mig med att inte klaga, vi vet alla att det inte finns nåt som heter konstruktiv kritik. Kritik är kritik & det lyssnar man inte på. Jag ska börja göra likadant. Så att folk i min närhet får känna av samma mynt. Det kanske blir i andra situationer men ändå. Man kan inte få folk att fatta något utan att det är självupplevt.

Så nu vet ni det, ni kära människor i min närhet. Jag har nog ett kort i rockärmen att utöva på många av er!

Och jaaaaa receptet på äppelkakaproteinmuffinsarna kommer inom kort


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0