Helg

Helgen går fort, mycket fortare än alla vardagar därför hinner jag knappt blogga. Jag inledde helgen med fredagsträning. Det var tungt. Hade kommit från London kvällen innan & tränat där på morgonen. Jag brukar vänta 10 min innan jag ger upp för då brukar man komma igång. Men icke...jag hade 300 kcal som mål & där slutade jag och åkte hem till kompisen & umgicks.
Lör morgon träning. Transformer på SATS. Tungt pass. Fikade med kompisar sen skyndade jag till salsan. Det är så kul att salsa igen!

På kvällen gick jag & killen på middag med ett par vänner. Farang som är nyöppnad asiatisk restaurang. Jättegott! Har aldrig ätit så mört kött -nånsin. Sen blev det munchen bryggeriet som hade nån salsa/samba/latinokväll. Det sög & jag blev 350 kr fattigare....

Kvällen avslutades med en migränattack som dessutom gjorde min fylla 10 ggr värre. Jag var så trött efter mina dubbla träningspass & jag höll mig ända till porten innan jag brast i gråt. Som ett barn.

Buhuuuuuu! Fick bada mitt i natten för att få ner den dunkande pulsen så jag kunde somna. Fyyyy, migrän är hemskt!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0