Havregrynsgröt-mania!

Det har inte blivit sååå mycket recept på sista tiden och det beror ganska mycket på att jag tröttnat på att mina mellanmål är för söta. Har börjat köra lite "back to basics" istället, typ kesella med quinoapuffar smaksatt med fun light eller yoghurt med valnötter och honung. Ja..jag har inte haft jättemycket tid heller.

Just nu har jag havregrönsmani till frukost. Nedan 3 olika varianter på havregrynsgröt, med proteinfluff, havregrynamorotskaka med riven morot och kanel och havregrynsgröt med banan och mjölk. Rör alltid ner en skopa vaniljproteinpulver i gröten( förutom när jag äter det med proteinfluff såklart)

Har ni fler ideer som man kan göra med havregryn?


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0