Wiiiihaaaaaa flow!

But it didnt last for long! Hade en seg dag, alla på jobbet satt tysta som möss och jag hatar när det är så. Kan inte vara mig själv när det är helt knäpptyst. Dagen rullade på och jag var astrött. Smått grinig, ingen lust att träna och alla bänkar var upptagna så jag fick improvisera och gå utanför mitt schema. Det gick bra, kändes skitbra ända tills... fick ont i min jävla nacke! Gaaaah! Har haft nackspärr i flera dagar och sene jag så dum att jag går och kör just det. Nu får jag lida för det och imorrn lär jag väl ha så ont så jag gråter. Only myself to blame....

Sitter just nu och tittar på himlen, har fortfarande inte duschat efter gymet trots jag vart hemma en timme ellet 3. Har gjort mellanmål och nu har jag bara fastnat i den härliga känslan med den rosa himlen. Vi får se vilken känsla kag har imorrn när jag vaknar, tror stt nacken kommer att avgöra det....


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0