ju längre jag väntar. ...

med att skriva här...desto mer måste jag ta igen. har knappt haft tid över. paris, träning o alla som fyller år nu. November ör en hetsig månad som jag hatar. kanske bra att den är hetsig så märker man inte hur tråkig den är.

till råga på det hör så bråkar lilla skit bilen. Den startar o kör ett tag men sen dör den bara. Igår ville den inte klara uppförsbackar. skitjävla bil...dö helt ellee fungera normalt! ska försöka hälla i k-sprit som pappa rekommenderat,kan vara kondens i tanken som gör bensinen obra.

nu ligger jag i sängen på Novotel i London. just nu är det lycka att få sova i hotellsängar för jag har så mycket problem med min rygg. sängen hemma pajar min rygg. ligger o vönder mig och jömrar mig på nätterna. inte kul då det påverkar min sömn. måste antingen köpa ny madrass eller försöka byta bort den mot min gamla säng. jag orkar inte med såna här skitproblem som blir skitstora. smärta har ju en förmåga att ta över livet. hur glad blir man när man har ont??

nu kommer en summering av bilder så jag slipper skriva så mycket

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0