Lonely in London

har bara varit här i några timmar men känner mig redan ensam. har shoppat & tyckte det blev onödigt dyrt eftersom jag länsat Primark på allt jag ville ha för typ en och en halv vecka sen. Det visade sig att det mesta jag köpt var för litet - så det löste sig. Svaret är inte att bara byta storlek på allt eftersom jag ligger mellan 2 storlekar här. lämnar tebax. synd för jag tänkte göra ingenting imorrn..eller jo träna men nu måste jag till stan o lämna tebax skiten.

Hela dagen känns konstigt. har inte ens fått huvudvärk trots att jag flugit. kanske var för det inte var ett fullt plan & folk inte rusade ut som galna djur så fort dörrarna öppnades. Människor stressar mig.

jaja....läggdags....ska bara tugga i mig min fruktsallad


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0