what u been up to lately!??

som vanligt hamnar bloggen i skymundan..men vet ni vad...jag uppdaterar faktiskt fb och insta praktiskt tagit varje dag.

Jag har haft tjejmiddag i helgen och ligger ännu mer efter i min kurs. eller vaddå ..jag bestämmer studietakten, har ett år på mig men vill inte vara en slacker.

nästa helg planerar jag BARA in plugg & träning.

annars har jag fokuserat på att äta mycket. Jag vet att det är "fel" och man riskar att lägga på sig mer än om man äter kolhydrater, protein o fetter efter sitt behov. Orka!! aint nobody got time for that!!

Jag fokuserar på att äta tillräckligt med protein under dagen, 2 gr/kilo. Jag försöker få i mig 100-120 grper dag. kolhydrater & fetter vet jag att jag får i mig mer än tillräckligt. So I know them muscles will be growing. jag kontrollerar vikten åtminstone 1 gång/vecka så att jag inte tappar kontrollen helt.

Nästa gång skriver jag om kosttillskott som jag tycker fungerat bra för min träning . eller så ljuger jag som vanligt och skriver istället det jag känner för:)

Just nu har jag fastnat för Flo Ridas låt, I cant believe it. Så grym! när jag gillar en låt läggee jag den flera ggr i spellistan och sen lyssnar jag BARA på den låten tills jag tröttnar. I am such a music genious! NOT!
















Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0