har funderat seriöst på att lägga ner min b

Jag tycker ddt är tråkigt men den stressar mig. Jag jobbar heltid, tränar mycket o försöker läsa en kurs i kostrådgivning. förutom det är jag aktiv på instagram i fb. Orka hålla på att vara överallt


jag har kommit fram till att jag kan blogga på tuben. men ibland går det inte. dp blir jag arg. ibland försöker folk tjuvläsa, då blir jag oxå arg.

anyways, helgen gick snabbt. känner som vanligt att jag planerar in för mycket grejer. menn man har inte träffat vönner o familj på länge så då tackar jag ja. sen blir jag arg. på mig själv. för jag känner mig stressad. hade planerat att komma mycket längre i min kurs ön jag har gjort just nu. det gör mig arg

igårvar jag o tröffade min kompis Vicky och vi var o kökade på restqurang piren
ä som ligger vid hornsbergsstrand. det var jättefint o alla vill sitta ute o lptsas att det ör varmt.förutom jag. jag vet att det inte ör varmt.vi satt inne.










Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0