ikea o paris

jag glömde berätta i mitt tidigare inlägg att jag dels har varit på ikea i helgen. Alla förtjänar en eloge som pallar med dwt helvetet wn helg. jag lovar att jag är mer effektiv än en man på ikea. letar först upp allt jag ska ha, skriver upp vart jag hämtar. sen skummar jag snabbt avdelningarna på väg till lagret för man vill ju inte missa värsting erbjudanden. se hur glad jag är när jag kommit tillbaks från ikea. innan jag uppfann den här metoden brukade jag få feberliknande symptom.


på helgerna passar jag även på att få spela ut min ghetto-pink-style personlighet

självklarr har jag ju oxå tränat i helgen:)


men dwt jag akulle berätta var att jag nu har bokat biljetter till Paris! har aldrig varit dör men alltid velat 0åka! FUNTIME!detblir en weekend över allhelgonahelgen



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0