sömnlös...

I 2 nätter har jag haft extremt svårt att sova. Jag somnar i nån minut sen vaknar jag o det ör varmt, kallt och panikartat i mitt huvud. Igår hann jag till och med rycka till i kroppen. Ni vet de där rycken man får precis när musklerna i kroppen slappnar av. Men igår vaknade jag istället o kunde inte sova. Det känns som att jag inte får luft och inte kan andas. Jag hade en misstanke ol vad det kan vara. Det ör oftast 3 anledningar till att jag inte kan sova. Oro ( inte i detta fall) , fullmåne eller hög luftfuktighet. Nu har jag hitsvaret.



94 jävla procent!!! allvarligt!! bor vi i jävla tropikerna eller,??? har sovit med fönster öppet hela natten men det hjälper fan inte.

jag förbannar den jäkel som har gjort mig så jävla känslig! ljud, ljus, dofteroch tydligen luftfuktighet också!Orkar inte! Kan man inte bara få vara som alla andra normala människor på någon av de här punkterna!!!???Känns ibland sol jag är gjord av glas för att jag är så jävla kånslig. Orkar INTE. GE mig sömn! NU!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0