mitt träningsschema

Jag gjorde om mitt träningsschema för nån vecka sen men har fått vänta ut diverse träningsvärk etc för att kunna börja. Det e småsjukt men jag måste utgå från att köra ben på helgerna för då tränar jag på SATS i kista för de har bäst maskiner för ben samt att man inte behöver springa runt halva gymet för att crossfitenheten snott alla vikter. Tragiskt egentligen. Jag kör på vardagar på regeringsgatan för det är närmast efter jobbet. Nu när jag tänker efter har jag börjat hata det gymet. Alltid fullt, allting upptaget & i fredags hade crossfitpasset snott ALLA bänkar.WTF?! Betalar inte vi oxå för samma gymkort? Gå till en jävla crossfitbox om ni vill köra crossfit på en hög nivå eller köp in rätt redskap, sno inte resten av gymets redskap liksom! !?? Ska börja överväga att gå till Odenplan istället.irritationen växer för sats regeringsgatan. Dessutom hålls det på att byts gym mellan damer & herrar fram & tebax .

Nu har jag klagat färdigt & ska fortsätta berätt om mitt schema. Upplägget är 5 dar i veckan & tyckte det var bra för jag har aldrig fått till det med när jag får träningsvärk & sånt. Men jag känner att passen blir så korta att det inte känns som jag tränar istället eftersom jag delat upp kroppen. Passet har jag tagit ifrån en bok & det ska gynna maximal muskeltillväxt . Jag kommer nog ta bort en dag & slå ihop axlar & triceps & istället ta bort biceps helt. Känner inte att jag behöver växa varken biceps eller vader. Får se, ger det en vecka till men byter nog ut det mot ett intervallpass istället.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0