ont i foten :(

Jag trodde inte att musklerna i foten kunde orsaka så mycket problem! efter att ha gått en hel dag (morgon & kväll) i höga skor & tröttat ut musklerna i fredags så dansade jag även salsa i 3 timmar i lördags. Det tyckte min fot var för mycket &har därför beslutat att beröva mig på sömn de efterföljande dagarna. Jag sover några timmar sen vaknar jag av att foten pulserar & den gör ont hur jag än lägger den.

Min chef tyckte jag skulle ringa vår sjukförsäkring eftersom läkningen är sämre när man inte sover. Fick en snabb tid hos en ortoped som konstaterade överansträngning, vilket jag redan visste men mina vanliga tabletter hjälper inte. Nu har jag fått starkare skit utskrivet men det var knappt så jag kunde sova ändå. däremot blev jag dåsig & inte lika stressad av att jag vaknade femtioelva ggr. så jag kunde somna om. Bästa sömnen på hela veckan. nu måste jag ha på mig gympaskor. ..jag som har alla färger utom svart :(

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0