resfeber

japp det börjar jag få. Brukar inte ha så mycket av det men nu är ddt ju nåt helt nytt jag åker till. Dominikanska, jag har bara bilder i huvet av paradisstränder. knappast hela sanningen. Tittar i reseguiden och det finns så mycket att göra att jag får hjärtklappning & blir stressad över hur jag ska hinna med 😆 hahahhah jag i ett nötskal

Min helg har varit stressig & som ni vet prioriterar jag inte bort träningen så allt blir istället väldigt kompakt med lite egentid att göra ingenting istället. Det ör väl ok för att jag ska göra ingenting i 2 veckor. -men de har ett gym där 😆

Sömnen är inte den bästa när man är stressad. Katterna väcker mig för sällskap. Sällskap på deras villkor.



han kämpar för att ta sig ur mitt gosgrepp. Verkligen kattkärlek. Their way or the highway. Lyckades få till en bra som ger uppfattningen av ömsesidig kärlek.hahahahhaha

Så i helgen har jag hunnit fika med min long time sister. Vi hinner inte alls ses så ofta nuförtidem annat var det när man bodde grannar. fan vad skönt om man bodde grannar med familj & vänner. Har varit på middag hos ett par vänner i helgen oxå och nu söndag kommer familjen på middag. helt galet med saker varje dag. Planerat in för mycket innan resan & för lite egentid. Jag blir stressad, lättretlig och grinig. Förlåt alla som upplever mig så. Det vart för mycket och jag vet att många tycker att man kan prioritera bort träningen men nej inte för mig. Jag prioriterar då bort mig själv och blir istället ännu mer arg och stressad.









Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0