fail

igår tänkte jag äta några godisar för att chocka kroppen då jag inte riktigt kommit upp i mina kcal & makronutrientmål alla dagar. Kroppen får ju inte tro att den svälter.

Jag köpte lite godis. Det visade sig att det där "lilla" godiset var 230 gr! Jag lyckades sluka hälften. Jag är så svag för lösgodis. Jag avslutade dagen med ca 100 kcal plus mot målet men om mam äter godis för ca 500 kcal kan ni ju tänka er hur mycket annan riktig mat som fick plats.

Lesson learned. we wont do that again. Jag har även kommit fram till att jag inte kommer att bulka okontrollerat igen heller. Det är inte värt det. Kan tillåta ca 2 kg viktuppgång typ i framtiden. Inte 5 jäkla kg.



The hard work starts now.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0