no more bulking bro

Det nya året har inletts ( yaaaay så överskattat) I sqmband med detta inleds även min deff. trodde aldrig jag skulle se fram emot denna dag men nu har jag tröttnat på att känna mig tjock. Det var en del av planen and I stuck to it -lite okontrollerat dock. Jag kontrollerade så jag fick i mig nödvändigt protein, hur stort överskott av kolisar & fett jag hade brydde jag mig inte så mycket om. kommer nog inte att göra på detta sätt igen.

Under jul & nyårshelgerna har jag lyckats dra på mig ytterligare 1 1/2 kg. Det är nog ett resultat av för mycket alkohol på nyårsafton som binder vätska i några dagar men även pga ett fokus på ben och rumpträning de senaste veckorna.

ALLT jag äter ska nu vägas eller måttas. Jag kan rekommendera åhlens & NKs självplockardiskar för oss som inte älskar att laga mat. Där betalar man i vikt så man vet hur mycket man får i sig och det finns bra alternativ.

Imorse testade jag fettförbrännare för första gången. Min pappa sa att man svettas av dem. Det var ca 1 timme sen jag intog den & jag kan intyga. Har nästan svettpärlor på överläppen.

Min önskan är att de håller hungern borta lite. De utlovas hjälpa till med detta. Det är ganska svårt att äta mindre mat när kroppen kräver föda vart tredje jävla timme. Om jag kan skippa mellanmålet mellan frukost & lunch skulle det vara perfekt. Den energin kan jag istället lägga på middagen :)

Happy shred people!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0