dör träningsvärksdöden

Nytt träningsschema för några dagar sedan men det är svårt att påbörja den för kroppen kommer aldrig i fas. Efter semestern lider jag av extra träningsvärk som drar ut på tiden. I förrgår körde jag 3 övningar, bara bröst för att minska träningsvärken & kunna påbörja mitt nya pass. Fick ett infall & göra några chinups oxå. Det skulle jag inte. Nu har jag träningsvärk i rygg, bröst & armar så det enda jag kan köra är ben. Men det ska jag spara till helgen för Kista gymet är bäst för de har bäst grejer för att köra ben & mindee folk.

jag beslutar mig för att inte träna alls idag. Skiter i det. Börjar om med mitt nya pass imorrn & hoppas träningsvärken lagt sig.

Det här mina kära vänner är ett perfekt exempel på i-landsproblem. Tro mig att jag har faktiskt vanliga & riktiga problem som alla andra men träningen är mitt tempel, min drog & min återladdning. Därför skriver jag nästan uteslutande om det.




Det här gott folk har jag googlat fram då mina katter är raskatter, det är min Hector när han var kattunge :)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0