Glass!

jag är ingen glassälskare men när våren & solen tittar fram så blir jag förvandlad! Jag är helt såld på italiensk glass & det ska vara pistageglass, fyyy vad gott alltså! Hasselnöt, punsch, ägglikör, valnötter, lakrits & karamellsmaker går också hem ganska bra

Jag måste få säga att jag har en ganska vuxen glassmak! Tur att man är vuxen på något plan! :P

Köpte denna häromdagen
Helt fantastisk!!! Jag älskar grekisk yoghurt med honung & valnötter som efterrätt på sommaren & den här har inga valnötter men smakar ändå fantastiskt!

Hittade denna reklam imorse och får lust att kräkas av tanken på smaken. 88an med jordgubb!?? Fy helvete! snacka om att förstör en god vuxenglass! Jag undviker GBs glass så gott det går. Vet inte ens om de heter GB lämgre & pallar inte gå in på bilden &kolla. Betalar hellre mer för riktig gräddglass än GBs mjölkaktiga & issmakande glassar. Även om 88an & Magnum är favoriter :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0