MAT!

Mitt liv handlar TYVÄRR mycket om mat. NOT because I love it men för att jag är hungrig konstant. Så har det alltid varit men nu när jag tränar mycket styrka är mat viktigare än nånsin.

En sak som måste ändras är kylskåp och frys. Igår när jag kom hem fanns typ...ingenting. Ägg, proteinpulver, mandelmjölk och fiberhusk fick bli äckliga proteinpannkakor. Min hjärna fungerar så att när jag äter nåt äckligt måste jag senare trösta mig själv med något mycket godare eftersom det är såååå synd om mig som inte fått god mat. And yessss I a picky. Har vissa saker inom matgenren på min shitlist. De bara är så äckliga att det inte går.

Någon kanske undrar varför jag inte skriver mer om VAD jag tränar och vilka övningar jag gör. Well, jag kan inte namnet på alla övningar och har inga intentioner att lära mig dem heller. Tränar oftast själv och har ingen som fotar mig. Ska fundera på om jag ska rita streckgubbar...

En sak kan jag berätta, jag kör typ aldrig kondition. För det är såååå trökigt. Inser att det måste bli ändring här för att minska i fettprocent.

Jag går lite powerwalks men jämfört med min aktivitetsgrad på dagarna räknas det nog in som vardagsmotion och uträttar nog inga underverk. Igår tänkte jag dock köra 1/2 timmes intervall på motionscykel. Efter 2 min insåg jag att jag skulle gå under av tristess så jag körde intensiva intervaller i 4 min. 20 sek trampa allt vad jag kan och sen 40 sek i lugn takt. 4 min räckte, mina ben var helt skakiga efter det...


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0