Träning i Oslo

Jag hann med träning idag! Men blev så insatt i sockerberättelsen att jag glömde bort min dag.

Höll på att missa flyget pga kaos på Arlanda. Tack SAS för dåliga incheckningssystem och datorer som krpnglar och tack Swedavia för att ni inte bemannar tillräckligt.

Hotellrummet i Oslo luktar rök. Det e typ ok i ett öststatland- inte ett hotell i Oslo som kostar mycket.

Jag blev uppgraderad till business rum. När jag tränat hoppar jag in i duschen som inte funkar. Jag är stressad till middagen med jobbet så jag får sitta ner ich duscha i badkarskranen. De har mu fixat det men nä, nu har Radisson SAS tappat mig som kund här i Oslo isllafall.

Till råga på detta funkar inte min jobbtelefon av nån anledning.men nu är kvällen äntligen dags att sova!

Naaajt!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0