Godaste nötkokosbollarna!

Yep! I did it again! Har gjort några misslyckade mellanmål och sen haft fullt upp att jag inte prioriterat mellanmålsbakning! Däremot får jag panik när jag inte har mina mellanmål. Springer runt och plockar frukter och rotar nötter i lådorna på jobbet.

Dessa godingar har jag gjort såhär;
4 dl havregryn
2 msk kokosflingor
2 skopor whey choklad
0,5 dl hackade nötter
0,5 dl cashewnötsmör
2 msk kokosmjöl
1 msk honung
0,5 dl katrinplommonpure (barnmat)
Ca 1 dl mjölk

Blanda först alla torra ingredienser och sen i med allt kletigt. Ha inte för mycket mjölk från början, testa dig fram. De ska vara rullbara.

Jag rostade några hackade hasselnötter i stekpannan och rullade i. Och guuuuud vad gott det blev!

Idag var det legday på gymet! Därför jag står och spänner armen på bilden !


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0