Vem läser min lila skräpblogg?

Varje gång jag tänker att jag ska sluta blogga för att ingen läser min blogg men även för att jag egentligen inte har så mycket att säga så ser jag att det visst är folk som läser bloggen!! Jag uppdaterar inte så ofta, är ingen festprisse, klagar gör jag, men bara ibland men ändå är det folk som läser.... Jag vill veta vilka ni är!! Är ni mina gamla arbetskollegor som saknar mig, är ni mina mammalediga vänner som inte fyller dagarna med tillräckligt med blöjbyten? Whoooo are youu?? För övrigt har jag börjat köra runt lite med min bil och börjar även se skyltarna längs vägkanten....ni som är vän med mig på fb vet vad jag pratar om...ni som inte är vän med mig på fb är bara här och stalkar och har inte min tillåtelse att läsa min blogg....för det är ju så internet fungerar....

Kommentarer
Postat av: Börje Papadakis

Jag läseeeeeeeer!

2011-08-17 @ 19:53:51
Postat av: Nina

Hahahahaaaaaaa vad kul!! Fint namn du har :)

2011-08-18 @ 08:47:37
Postat av: Katerina

Jaaag läser Nina,sluta inte! I å för sig är jag mammaledig ;) men jag läste den innan det också!! Jag tänker å känner likadant om min blogg. Å de finns alltid någon som uppskattar den. Själv läser jag alltid din blogg med ett stort smile ;) keep on writing N!

2011-08-25 @ 20:31:52
URL: http://lifebykat.blogg.se/
Postat av: Nina

Vad kul att du också läser den!! Läser din fina blogg med! Du lägger verkligen ner själ & hjärta i din blogg! Önskar att min ambition var på samma nivå men jag vill mest bara få ut det jag känner! Hahaa:)

2011-08-25 @ 22:31:17

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0