Jag har lätt att anpassa mig!!

Jag vill bara informera mina vänner och kollegor att jag faktiskt har lätt att anpassa mig - Om det är nödvändigt!! Det är långtifrån alla gånger det är nödvändigt att anpassa sig och det är ju klart att jag försöker få min vilja igenom om jag kan det! Ni kan jämföra mig med ett litet barn som testar gränserna. Jag försöker få som jag vill men får jag inte det så klagar jag lite...går vidare...och anpassar mig!! Detta klargörande kommer efter min förra kollega Pierres uttalande idag. Jag påpekade att jag har faktiskt lätt att anpassa mig- för det har jag! Hans svar var att: "Ja Nina, du har lätt att anpassa dig....så länge alla gör som du vill".... HAHAHHAHAHAHAHAHHAAAAAAA.......SKA JAG SKRATTA ELLER GRÅTA???

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0