mina kollegor...

...får mig att skratta varje dag!! Idag har vi haft en sjukt rolig diskussion om dajmkrysset. Kära Ewa vet inte vad dajmkrysset är men den frågan dök egentligen upp när jag började skratta åt Oscar som tycker det är så gott att dricka oboy när all dajm på botten hamnar i munnen.....Jag med min dåliga humor kunde ju bara koppla det med en sak....men det kunde inte Ewa... Efter att frågat runt lite i lunchrummet fick vi veta att Tobias son brukar kallas för "mitt lilla brunöga" utav sin sambo, vilket han såklart inte tycker att andra ska höra för alla vet ju vad det lilla brunögat är för något... När Ewa till sist får veta vad dajmkrysset är för något avslutar hon lite fint med att säga...."men vad är brunögat dårå"? HAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA.....Mina kollegor är BÄST!!!

Kommentarer
Postat av: bajjan

räcker med att jag sigerar med mitt namn idag känns det som...

2011-01-10 @ 13:14:10
Postat av: veronika

hahahha!! ja önskar att ja satt borta hos er=)

2011-01-11 @ 09:49:35
Postat av: Anonym

Hahahah :)

2011-01-11 @ 18:52:23

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0