sånt man får huvudvärk av...

...kan vara MASSOR av saker!! För mig är det ju såklart om jag inte ätit, sovit, druckit så får jag migrän men det är fan så irriterande när man får huvudvärk för att man irriterar sig på något!! Idag hade jag strumpbyxor - SATANS PÅFUND!! Jag drar upp strumpbyxorna varje gång jag vart på toan och sen drar jag upp kjolen och då åker strumpbyxorna ner!! Sen om man försöker justera så går det på ett ut, strumpbyxor ner, kjol upp och en slutar det med att man går runt med ett jäkla gällivare-häng under kjolen och kännner sig såååååå obekväm!! SÅNT ger mig huvudvärk!! Jag kan även få huvudvärk av att ha för torra läppar! Om jag inte hittar in lypsyl och mina läppar försmäktar - DÅ får jag huvudvärk!! Jag förstår att det här inte är normalt....är det NÅGON som kan få huvudvärk av såna här absurda saker??

Kommentarer
Postat av: veronika

nej nina....det e bara du...

2011-01-26 @ 11:14:47

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0