Trött & grinig!

Nu börjar den här bloggen börja likna det den skulle vara från början! En klagoblogg! Trött o grinig är jag nu, för en stund sen var jag bara trött o hungrig....jag gick till caffe ritazzo på arlanda terminal 5 fär att beställa en toast....det skulle göra min hunger gott! Hon ropar när den är klar sa hon....minuterna gick, började tro att jag var bortglömd för jsg glöms alltid bort av "servicemänniskor"! Efter en lång stunds väntan ropas min toast att den är klar. Den ser inte ut som innan. Bränd platt och osmaklig! Jag vill genast klaga! Tittar på kön som ringlar sig fram till kassan...tittar på klockan...gör bedömningen att jag inte hinner. Äter grinigt drn äckliga brända toasten. Bränner tungan på mackan som har legat så länge o toastats. Grinig blir grinigare. Vill egentligen ta mackan o slänga i huvet på henne o skrika "skulle du vilja käka det här skräpet?" men det gör jag inte...som protest lämnar jag min bricka utan att plocka upp den. Sen går jag och köper ett paket ahlgrens bilar och surar ännu mer för att jag inte sa till henne! Varför lär jag mig aldrig!! För att bli av med min vrede ska jag iallafall maila cafe ritazzo! Nu måste jag stänga av mobilen! Ciao!

Kommentarer
Postat av: veronika

älskar att du alltid har något att klaga på=) by the way, varför e du hela tiden på arlanda?

2011-06-21 @ 12:16:26
Postat av: Nina

Ha! Det är nu bloggen börjar komma till sin rätta! Jag åkte över dagen till Norge med jobbet

2011-06-21 @ 18:28:17

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0