Dagens bästa kommentarer...

Mina kollegor överöser mig med roliga kommentarer DAGLIGEN. Jag har därför tänkt att samla dem under dagen och fylla på. Vet inte om de är lika roliga när man tar dem ur sitt sammanhang, skitsamma, jag kommer ihåg det i framtiden iallafall =)


"Du kan väl inte skicka in den, ditt PUCKU!" (det roliga här är uttalet av ordet pucko samt att en väldigt lugn person utbrister detta)

"Jag hittade pennan! Den var i håret!"  (HAHA)

"Ska man ha en sån där klänning på sig måste man kunna bära upp den också" (min elaka kollega som tro han är rolig)

"ska du käka shake till lunch idag eller?" (efter att jag tryckt i mig en massa m & ms till mellanmål)

"sparkar han?" - nä det sticker ut! (gravida Helens svar till mig när jag frågar om det sparkar i hennes mage) LÄSKIGT!

"Nina, du är ett svin" (blev jag kallad efter att ha sagt till mina kollegor att de är dryga)

"Jag ser att du har ätit en semla eller två" (min elaka kollega igen)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0