På tunnelbanan händer det mesta!!!

Jag har insett att det är på tunnelbanan många av dagens roligaste händelser sker! Det är äckligt, trångt och allt det där men hur mycket kul får man inte också uppleva?

 Igår var det en jätteäcklig man som kan ha varit lite smått efterbliven som satt o skrek i telefonen. Skrek o skrek, han pratade högt o det lät som han grät. Jag tittade på honom och mådde illa, han var äcklig också. 2 män brevid tittade på honom med avsky o lyssnade på hans konversation. Jag försökte att inte lyssna men han pratade igenom min musik i hörlurarna. De 2 männen plockar då fram pannkakor o smör och börjar käka.Hahaaaaa!!! Jag brukar inte anse att jag är normal men vaffan...& vem äter pannkakor med smör? Bara en sån sak!!!

Idag sitter världens gulligaste tjej, i 8 års åldern framför mig. Hon har en pusselbit i handen, lyfter den till örat och börjar prata i telefon. " ja, jag tror jag ser dig" säger hon & tittar ut mot perrongen. Hon är så söt, kan inte låta bli att le. Hon fortsätter prata tills hennes mamma som sitter en bit ifrån börjar undra vad hon håller på med...då skäms flickan o slutar prata. Neeeeej, söta flicka, sluta inte, jag vill höra din påhittade konversation! Det är redan försent, hon lägger ner sin " telefon" i jackan. Hon har rosa mössa, rosa jacka och rosa skor....fattar ni hur gullig hon är?? Hahaaaa...så kommer mitt framtida barn att se ut, vare sig det är en pojke eller flicka!! Hahahaaaa

Kommentarer
Postat av: veronika

det e BARA du som e med om såna här saker på tuben=) ja orkar inte ens bry mig om folket på pendeln...hmmmm man kanske ska kolla sig runt lite när man åker hem idag?

2011-03-09 @ 11:38:15
Postat av: Nina

blå linjen baby!! that is where it happens! hahahahha

2011-03-09 @ 11:43:18

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0