onödigt!!

sånt som är onödigt kan jag syssla med ibland....Som ni ser har ju sidan på min blogg ändrats lite...vilket beror på att jag har varit inne i kodmallarna och petat lite. Vissa gamla texter i bloggen är ju helt galna men jag vet inte vad jag har ändrat så,....

Det som är onödigt är att jag nu vill lära mig html-programmering...för att kunna peta i min blogg. Det tycker jag är totalt onödigt och jag hoppas att det här infallet försvinner...

en annan sak som är onödig är att jag vill peta öronen med tops igen. Sist slutade det ju med en tops som fastnade i örat och ett besök på cityakuten. ONÖDIGT! Nu måste jag vara försöktig och inte peta så långt i örat, men det är ju så skööönt att peta öronen!

Det får räcka med onödiga grejer för den här gången...uppföljning kommer säkert...


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0