Befinner jag mig i asien eller?

Varje jäkla dag när jag ska äta lunch blir jag lika arg för att det är koriander i varenda maträtt! Vem fan vill egentligen äta en maträtt som smakar parfym och tvål?? Jo det ska jag tala om. INGEN! Förutom asiaterna men de käkar ju fan hund, skalbaggar och kackerlackor. De räknas alltså fortfarande till kategorin Ingen!

Sen har vi mexarna & den enda vettiga förklaringen måste vara att de bränt sina smaklökar på alla kryddor så de har ingen aning hur koriander smakar-egentligen.

Bor jag i asien eller? Inte sist jag kollade, måste jag starta folkrörelse eller? Ta bort skiten, nu!


Kommentarer
Postat av: Katerina

Jag håller med, avskaffa skiten!

2011-12-05 @ 20:11:08
URL: http://lifebykat.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0