Tänkte ta en paus från bloggandet...men

Nu kanske jag hoppar på igen. Min senaste vecka har bara kretsat kring min katt Ozo som blivit jättesmal och hans njurar har i princip slutat fungera. Han är min favorit, min bebis. Ingen som inte gar djur kan förstå. Jag har varit deppad och chockad, har inte varit beredd på att han är sjuk! Nu har han legat med dropp 4 dar och imorrn ska han in igen. De kallar honom argis och stammis på djursjukhuset. Hans värden är bättre men han kommer aldrig bli frisk. Däremot kan han leva lite till med specialfoder som inte belastar njurarna. Nyss åt han, det är ett bra tecken för det har han knappt gjort på flera dagar. Håller tummar och tår för min lilla Ozo <3

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0