Att bo i förorten...

Ja kära vänner...Vet fortfarande inte varför ni läser mina inlägg men jag tänkte dela med mig av hur det är i förorten. Det är kaos att bo i förorten egentligen. Alla som säger annat ljuger. Min port är en umgdomsgård. Det hängs, dricks, skräpas ner och röks i porten. Igår klippte jag sönder ett snöre som höll upp porten. Det har varit iskallt i porten i flera dagar så den måste stått såhär några dagar. Ingen bryr sig. Alla bara finner sig i skiten. Fönstren är öppna på vid gavel i porten hela tiden för att umgdomarna öppnar när de röker. Ingen bryr sig. Dörren till min korridor har blivit sönderryckt. Ingen bryr sig. I mim korridor har det börja stinka av haschrök på kvällar och helger. Det tränger in genom dörren in i min lägenhet och jag måste stänga dörren till hallen för att lulkten inte ska ta över lägenheten. Snabb tanke; går mina katter runt och är höga av passiv rökning?? Nu har jag iallafall gjort nåt för jag är trött på skiten. Har ringt polis och meddelat bostäderna. Har försökt iallafall. Nu undrar jag. Om nån släpper en bomb över området. Finns det nån som kommer att bry sig?

Kommentarer
Postat av: Katerina

Hahahaha å va kul. Är det verkligen såhär hemskt. Shit Nina, du måste flytta!!!! Servar i alla fall kul skrivet, va tvungen att läsa det högt här hemma haha ;)))

2012-02-13 @ 20:11:16
URL: http://lifebykat.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0