Juggefest och ettårsfirande

Igår var det juggefest inplanerad i serbiska föreningen, det var premiär för min del och eftersom jag nyss har opererat ögonlocket och inte får sminka mig ville jag verkligen inte ha jeans på mig.

Killen sa att vi skulle gå dit lite tidigare för att hjälpa till och tyckte verkligen att jag skulle ha jeans. Av erfarenhet av grekiska fester vet jag att jeans är ungefär lika med som att komma i pyjamas. Jag stod på mig och valde korta shorts med strumpbyxor under. Ready to party med andra ord!

På väg till föreningen visar det sig att vi ska nån helt annan stans. Vet inte vart men jag visste att killen planerade nåt, det hade han sagt:) vi hamnar på en fin restaurang och hjälp jag känner mig genast naken i mina korta shorts! Haha! Anyways ; med ett stort leende på läpparna (och en kavaj) kommer man undan med det fast man är halvnaken! Vi åt underbart god mat på restaurang GQ och det var en överraskningsmiddag för att fira vår ettårsdag som kommer nu i helgen:) det var en trevlig överraskning:)

Kvällen avslutades med ett för stort alkoholintag och lite inlag av serbisk ringdans! Kul var det! Mina vänner beslöt sig för att testa serbiskt party, kul att ni kom tjejer och dansade loss med mig:)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/877051/images/2012/pic_191284720.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/877051/images/2012/pic_191284720.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0