Produkter!!

Jag älskar produkter! Då menar jag skönhetsprodukter, jag är helt såld på det mesta! Dessutom vill jag gärna prova allt först. De enda produkterna jag varit skeptisk mot är såna mot rynkor. Har inte riktigt vågat testa.

Jag har skåp och kartonger fyllda med produkter. Ofta påbörjade men inte avslutade. Det är det som är problemet. Att hitta och köpa produkter är inget svårt. Det är favoriterna dock som är det svåra. Därför kommer min lista nu på favoriter;

1) hårinpackning: blanda olivolja+ honung, värm i mikro, ska vara ljummen. Låt verka några timmar. Schamponera innan vatten tillsätts annars går oljan inte bort. Håret blir mjukt o glansigt

2: ansiktsskrubb; häll citron på en bomullstuss och lägg på salt. Skrubba ansiktet. Babyhud.

3) tan in a can! Hur jävla bra som helst! Helt plötsligt tycker jag att jag kanske intr är så nedrig och ful. Thank god för brun utan sol! Vinterns måste! Jag blir dessutom gladare varje gång jag ser mig i spegeln, när jag slipper titta på ett lik

4; LYPSYL! Det finns inget bättre. Har testat allt. JO! Försvarets hudsalva! Åååh måste köpa, älskar lukten! Jag älskar att ha lypsyler utspridda lite överallt hemma för mitt beroende är så stort så det blir lättare att underhålla då

5; Batiste torrschampo. Finns inget bättre och mer prisvärt. Tro mig. Punkt.

Summan av kardemumma av min lista är att det som man har i skafferiet kan funka bäst. Dessutom billigare.

Jag är grymt imponerad av mig själv som har kommit till den insikten.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0