Who reads my crap?

Återigen och varje dag blir jag lika chockad...det finns folk som läser det jag skriver. Jag fattar inte lixom. Varje dag tänker jag att det kommer vara så få som har läst skiten så jag behöver inte skriva nåt. Men det behöver jag tydligen.

Idag ska jag göra en lista, ni vet såna man gjorde när man var 10-år. Dagens lista innehåller sånt som jag önskar och vill just nu;

1) jag vill operera mitt jävla ögonlock som jag står i kö för. Ja, jag har nåt som heter ptos. Jag är konstant trött och migt ögonlock hänger mer.

2) jag vill ha min hårfärg tillbaks

3) jag vill att min lugg växer ut

4) jag vill åka till solen så att jag slipper gå runt och känna mig blekfet

5) jag vill slippa försöka sminka bort att mitt ögonlock hänger så jag vill ha den här jäkla operationen. Igår!

Det var min lista för just nu. Jag inser att den bara handlar om utseende & ytliga saker. Men så är det just nu. Jag känner att jag går runt som en annan quasimodo som levt i en grotta & klivit fram i solljuset med sitt hängande ögonlock. Jag blir arg. Jag vill inte gå runt och känna mig som quasimodo.

Ge mig lite sol för fan så jag kan ägna mig åt lite viktiga saker i livet!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0