Jag är så grym

Ja..Idag är jag så grym så jag vet inte ens hur jag ska kunna uttrycka mig för att nån ska förstå hur bra jag själv tycker att jag är idag!

Jag har hunnit med en hel dags jobb. Träning. Har även själv fixat håret med brazilian frizz out. Det tog mig ca en timme för halva håret. Jag gjorde hela håret på salong en gång...det tog 4 timmar för dem att göra hela mitt hår! Amatörer! Det måste bevisa att han tillhörde de där 90 % som man brukar tala om och jag måste ju tydligen höra till de andra 10 % om jag lyckas mer än dubbelt så snabbt! Jag hade dessutom inte fått nån utbildning i processen, bara läst en steg för steg beskrivning.

Det är tur att jag inte är helsvensk så att jag måste tillämpa jantelagen! Haha! Det går ju inte idag när jag är så bra!

Dessutom...jag är inte klar än! Har jag kokat bönor i min tryckkokare! Hur många vuxenpoäng är inte det?? 50 minst! De ska ätas under veckan istället för ris, potatis o pasta. Välkommen till min kropp långsamma kolhydrater!

Nu ska jag till affären o köpa en tidning o bara ha lite mysig lässtund för mig själ v. Egentligen ska jag köpa en cola light också men det kändes så fel att lägga till i den postiiva auran jag har omkring mig...


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0