Partystad?!!

Nä det e inte Stockholm iallafall. För det första verkar det som att allt folkvett (som redan är på extremt låga nivåer) försvinner så fort alkohol finns i kroppen. Jantelagen är också som bortblåst. Helt plötsligt är alla bättre än de andra och man kan bete sig hur fan som helst. Så jävla trött på att behöva tjafsa med och uppfostra folk som puttas och skriker och har sig. I 90 % av fallen är det för att folk puttas.

För det andra är det bara småglin som festar på klubbarna. Jag vägrar gå till golden hits för jag är inte en jävla kärring än plus att jag gillar ju fortfarande musiken som alla småglin lyssnar på.

En annan sak som stör mig är att alla killar ser för taskiga ut. Knappt fixat sig, ser ut som brats och har skitit hår eller en icke-frisyr som hänger i ansiktet. Ja det är bra att alla har sin egen stil...yada,..yada...blabla. Det som är förvånande är att bristen på snygga killar gör att alla snygga tjejer får nöja sig med de här grisarna till killar. Seriously?!!!

Sovit 5 timmar, ont i knät och nu ut på stan. Tänk vad bra att kameran plus ljus ljuger så bra tillsammans. Mina ICA-kassar under ögonen är ju obefintliga på bilden


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0