Försovit mig...

Jag har försovit mig ungefär en handfull gånger i hela mitt liv. Jag vill tacka iPhone och apple som har stått för 2 av dessa upplevelser.

Igår hade jag 50 % batteri innan jag la mig, det slukades upp under natten så telefonen inte ringde. Helt jävla osannolikt att telefonjäveln ska dra så mycket batteri utan wi-fi eller nåt.

Skulle till naprapaten för jag har så ont så det var bara att borsta tänderna, klä på sig & rusa.

Helt osminkad idag, känner mig som ett troll och bara för det måste gubbar och män glo extra mycket. Grymt irriterande när folk glor och det känns som att det är för att man ser galet ful ut.

Idag gör jag såhär till iphone 💩💩💩💩💩💨💨💨💨💨


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0