när jag har semester har även bloggen det

vet inte varför det är så, jag lämnar ju inte Facebook och instagram men jag orkar bara inte hålla på & blogga bara. ofta har man internet korta stunder för man ör på språng. skönt att slippa uppdatera texten då.







orkar inte sammanfatta semestrarna, ni som följer mig på insta & fb vet att semestern varit grym. började i Bosnien sen i Montenegro där jag var på brölloo och hade även feber samtidigt. hemskt med feber i 35 graders värme. man fryser inte, det gör bara ont i magen & man kallsvettas. Sen blev det Grekland, ön Sifnos och Milos och sista dagen i Aten där jag shoppade massa skor. Vill man ha vackra stränder ska man absolut bege sig till Milos. De mest fantastiska stränderna finns där!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0