Blir galen!

Kan inte sova på nätterna! Knappast pga värmen utan pga lufttfuktigheten! Det är 80 % idag! Fy faaan! Kan inte luften bara släppa ner skiten så vi får lite regn! Klarae inte av fler sömnlösa nätter. Det känns bokstavligen som att andas i en plastpåse. För varje andetag man tar söker man efter syre men det finns knappt något.

Igår fick jag klippa av mina naglar. Allihopa. Har inte haft korta naglar sen jag var 15 år. Känns jättekonstigt. För att inte prata om hur fult det är. Anledningen är svamp som jag med största sannolikhet fått av att använda gelenagellack. Man stänger in nageln i flera veckor och det kan vara en perfekt grogrund för svampen. Svamp är svår att få bort. Hoppas jag har tur! För som ni märker är jag för tillfället en liten turfågel....Inte. Inget...exakt inget går som på räls. Varenda liten dag och varenda liten grej är en kamp. Min sömnbrist är säkert orsaken till det mesta. Min i normala fall korta stubin är helt obefintlig. Har tjafsat med många den här veckan. I vanliga fall kanske man orkar vifta borr saker och sättain tålamodet. Inte den här veckan. Den här veckan har jag sagt ALLT jag tycker.

MEN sen tyckee jag att man har rätt att ställa krav i sina vänskapsrelationer oxå precis som i vilken relation som helst.

Nu ska jag till jobber och ta en koffeindryck.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0