En vecka kvar! Nedräkning till semestern!

Igår har jag inhandlat allt nödvändigt inför semestern och det är bara packning och tvättning som återstår!skönt!

De sista dagarna ska jag ägna åt att (jobba såklart) vara på gymet så mycket man kan! Ibland känner jag att jag slösar tid på instagram när jag bläddrar igenom olika fitness sidor men idag på t-banan noterade jag hur många som sitter och spelar spel! Så glad att jag inte slösar min tid på sånt skit! På instagram får jag tips, ideer och inspiration åtminstone! Jag har ju problem med ryggem till och från och kan inte träna ben så tungt som jag vill. Igår hittade jag en tjej som inte lyfter tungt, hon kör plyometrics bara och inga squats! Bra lärdom, man måste inte alltid lyfta tungt finns annan effektiv träning. Vill tillägga att hon såg ut som hon lyfte tungt! So I learnt something!

Go hard or go home!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0