going all ghetto

har egentligen inget att skriva om- precis som resten av mina inlägg. ..sen slutar det ändå med att jag har skrivit mer än ni orkar läsa. ..

ville bara säga att idag passade jag på att gå all ghetto till jobbet, önskar nästan att jag fick springa runt i träningskläder hela tiden. några til

tern o dagarna sniglar sig fram....

jag missade förresten min tid för att fixa fransarna....och tänkte att jag antingen fixar pp semestern eller låter skiten ramla av. börjar bli tröttsamt, de kliar, ramlar av och vrider sig-asjobbiga. min kollega räknade nyligen ut att de kostar ca 9000 kr om året och idag läste jag en artikel som avgjorde mina fejkfransars öde. i den artikeln står det att man kan få allergiska reaktioner, fransroten kan bli förstörd

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0