Nylackade naglar!

Seså fint mina naglar glänser av lacket! Muahahaa! Synd att det inte är nagellack utan nagelsvamps-lack...Såhär ska jag hålla på i ca 6-9 månader för att bli av med skiten.

Orsaken är troligtvis det gelelack jag använt från Depend, det har blivit instängt och grogrund för svamp och med verktyget har jag spritt svampen till alla naglar.

Jag trodde jag skulle grina när jag klippte av naglarna. Mina naglar har jag alltid varit extremt stolt över och i perioder har det varit min hobby. Tur att jag har en annan hobby idag då! Jag måste erkänna att det är fan så mycket lättare att göra ALLT med korta naglar. Det enda som fortfarande känns obehagligt är att tvätta hårer. Gaaag obehaglig känsla att ha fingertopparna i botten istället för naglar!

Jag hae gjort illa ryggen igen...lyfte tungt på gymet och tror jag irriterat en disk. Har satt mig själv på en diklofenak kur eftersom det är avsvällande om jag har nån typ av svullnad eller inflammation i ryggen


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0