Riga!

är i Riga med jobbet och har haft en intensiv dag! lycklig över att ha hunnit med träning både igår kväll och idag. Igår kväll trönade jag på rummet med mina gummiband. hur grym är inte jag??!! idag körde jag för hårt ovh glömde bort att jag har skadat mig eftersom jag tar smärt stillande lyckades jag


min skada...det var mycket dumt

på väg att käka middag såg vi typ världens längsta tjejer från typ Azerbadjans basketlag i dambasket? försökte ta en bild nör jag gick bakom dem för att se hur kort jag är o hur lpnga dem är.

det enda jag tönker när jag ser bilden ör hur jag ser ut som ett troll när jag tycker nåt är lustigt...seriously...ser jag ut sådär? eller vet ni, säg inget, I rather not know about






Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0