Världens bästa uppfinning - värktabletter

jag tror fan att det är så! värktabletter skulle jag nästan inte kunna leva utan! jag har varit övermodig och tränat squats i Smith maskinen med ca 30 kg på. Gjorde även benböj med ett ben och jag vet att jag inte utför den övningen rätt. trots det så gör jag det. som om jag glömt bort att jag haft ett stort diskbråck och en tunn disk numera. jag hade redan innan den här skadan ont i ryggen på nätterna. Troligtvis en kombination av mjuk säng och wn höftböjare som drar hela bäckenet framåt.

jag har inte kunnat ligga på rygg
eller mage i över en vecka och det innebär ju självklart störd sömn om man vaknar varje gång man rör sig. inatt har jag äntligen kunnat sova på rygg igen!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0