Lite ljug och mål med träning...

Jag ljög, tänker inte lägga upp receptet på kokosbollarna, har gjort det många ggr förut och även via instagram. Ni får kolla där. Ibland undrar jag vad jag vill uppnå med träningen..speciellt när kroppen gör ont, man är stressad och vill bara soooova! Jag vill ju inte bara vara smal och plågar mig därför inte i timslånga konditionspass för att förlora både muskler och fett. Man blir ju inte smal av det, bara plågad och med bra kondition. Det är ju skitbra om man behöver konditionen till nåt. Eftersom jag bestämt mig för att sluta springa till tinnelbanor där dörrar stängs behöver jag ju inte konditionen längre.

Jag plågar mig själv med vikter istället. Jag har dock börjat inse att jag nog måste lägga i dn extra växel för att se resultat. Jag har fokuserat på att bygga muskler men för att de ska synas måste man ju som alla vet minska kroppsfettet. Det betyder att jag måste minska på kolhydraterna och lägga till fler medelkonditionspass alternativt högintervallträningar. Gaaaaah!!!!

Jag har bestämt mig för att köra som jag gör nu gällande träningen, minskakolhydraterna på kvällarna och i mitten/slutet av juni lägger jag till fler promenader och högintervallpass. Jag kommer alltså inte ha nåt liv. Punkt...

Nä skoja bara...byter ut några styrkepass mot högintervallträningar på ca en kvart, behöver bara planera innan:)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0